۷ قانون همیشگی در اصول سئو
۷ قانون همیشگی در اصول سئو
در این جا به ۷ قانون همیشگی در اصول سئو اشاره میکنیم که هر فردی که به فکر فعالیت در فضای اینترنت میباشد میبایست از آنها آگاه باشد:
۱٫ یافتن لینک ها و صفحات نو وظیفه خرنده هاست
خزش (Crawling) زمانی گونه میگیرد که موتور جستجوی گوگل بوسیله روباتهای خرنده خود وبسایت شما را بررسی کرده و محتواهای نو را شناسایی میکند.
این اصل همواره ثابت میباشد و متخصص سئو میبایست پایان سعی خود را به کار برد تا خزندهها به راحتی بتوانند صفحات نو وبسایت را شناسایی کرده و درج کنند.
خرندههای گوگل یک مسیر را دنبال میکنند و نقشه وبسایت در یافتن مسیر حرکت خرندهها زیاد تاثیر گذار هستند.
۲٫ صفحات ایندکس شده میبایست دارای فاکتورهای موثر در الگوریتم رتبه بندی گوگل باشند
زمانیکه روباتهای گوگل صفحات نو وبسایت را شناسایی کردند آن صفحه در موتور های جستجوی گوگل ایندکس میشود و میتوان انتظار داشت از آن لحظه به بعد صفحه مورد پیشنهاد شما در نتایج موتور های جستجو قابل مشاهده باشد.
بهتر میباشد بخشهای مهم و حیاتی وبسایت ایندکس شوند تا کاربران به راحتی بتوانند به آنها دست یابند.
۳٫ جذب لینک های معتبر همواره مفید میباشد
درست کردن لینک همواره در سئو زیاد مهم میباشد، هر چند لینکهای داخلی وبسایت و پیوند آنها مهم و تاثیرگذار هستند ولی درست کردن لینک (Link Building) همواره به موفقیت استراتژیهای سئو یاری میکند.
نوشتن پست مهمان در وب سایتهای معتبر و تولید محتوایی که کاربران را به نوشتن جواب تشویق بکند، نتایج زیاد زیادی در موفقیت بهینه سازی وبسایت شما خواهد داشت.
هرچه لینکهای معتبر از وب سایتهای دیگر بدست آورید اعتبار سایت شما نزد گوگل زیاد شدن یافته و صفحات شما جایگاه بهتری در نتایج جستجو کسب خواهند نمود.
۴٫ الگوریتم های گوگل در حالا تغییرند
اصل تغییر الگوریتمهای گوگل یکی از اصول ثابت سئو میباشد که به پویایی آن یاری میکند.
گوگل هوشمند میباشد و امروزه با طراحی و اجرای الگوریتمهای مختلف میکوشد تجربه کاربری مناسبی را درست کردن بکند.
این محیط پویا و در حالا پیشرفت سبب میشود مدیران سایتها برای موفقیت سعی بیشتری به کار ببرند و در عین حالا تعامل با این محیط از جذابیت بیشتری برخوردار باشد.
۵٫ برند سازی در سئو زیاد تاثیرگذار میباشد
اگر میخواهید در نتایج جستجوها جایگاه مناسبی پیدا نمایید ضروری میباشد به برند سازی اهمیت دهید و با تمرکز روی برندتان توجه موتور های جستجو را به خودتان جلب نمایید.
گوگل الگوریتمهایی برای تشخیص برندهای معتبر به کار میبرد که سبب میشود برند سازی بتواند به ارتقای رتبه وبسایت و بهبود ترافیک وبسایت شما یاری بکند.
۶٫ از تحقیق کلمات کلیدی غافل نگردید
میبایست بتوانید کلمات کلیدی ای که کاربران وبسایت شما جستجو میکنند را شناسایی نمایید و بتوانید تشخیص بدهید در حوزه کسب و کار شما پر طرفدارترین عبارتهای جستجو کدامها هستند.
به این ترتیب قادر خواهید بود به برترین شکل ممکن خودتان را در مقابل چشم کاربران قرار بدهید. تحقیق کلمات کلیدی به شناسایی بهتر مخاطبان و ارتقای رتبه وبسایت در موتور های جستجو یاری خواهد نمود.
۷٫ انتخاب توضیحات متا یا Meta Description میبایست آگاهانه باشد
استفاده از کلمات کلیدی در متا دسکریپشن مهم است ولی استفاده بیشتر از حد آنها امکان دارد به نتایج جستجو آسیب برساند. توضیحات ساده و متناسب یاری میکند کاربر بدون این که گوگل روی محتوا حساس شود با محتوای صفحه و آنچه پس از باز نمودن صفحه با آن مواجه میشود آشنا شود.
وبسایتک آماده خدمات رسانی در زمینه طراحی سایت،پشتیبانی سایت،سئو سایت به شما مشتریان گرامی می باشد.
————————————————————-
مطالب مرتبط:
- کاربرد کلمات کلیدی منفی در گوگل ادز
- ایجاد انقلاب جدید در دنیای اینترنت
- آمازون در صدر با ارزش ترین برندهای دنیا
- انصراف آمازون از حضور در کنگره جهانی موبایل
- گوگل تگ منیجیر چه کمکی به سئو وب سایب میکند؟
- آیفون ارزان هزینه اپل در آستانه معرفی
- ارائه نکته هایی در جستجوی گوگل برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا
- بازار گوشیهای هوشمند در هند از آمریکا سبقت گرفت
- بهینه سازی و روشهای دیده شدن در بازاریابی دیجیتالی
- تغییرات نو در نتایج جستجوی کاربران گوگل؛ پسندیده یا بد؟
دیدگاه خود را ثبت کنید
آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!