مشکلات در تعیین ارتباط محتوا و سئو
موتورهای جستجو می توانند در تعیین ارتباط متن مشکل داشته باشند، اگر از واژه های استفاده نشده، استفاده کنند این مشکلات بوجود می آِیند. برای مثال، “تجهیزاتی برای سرد نمودن محصولات” به جای “یخچال”.
برخی از subtleties زبانی، همچون استفاده از نوع آمریکایی نوشتن کلمه “colour” به جای “color” بریتانیایی، هم میتواند موتور جستجو را گیج بکند. برای تعیین این که کدام گزینه بهتر میباشد از ابزار برای انتخاب کلمات کلیدی استفاده نمایید و گزینه ای را برگزینید که مخاطب شما به دنبال آن میباشد.
مشکلات با ترویج متن میتواند به وجود آید اگر زبان مقاله با زبان مخاطب اصلی همخوانی نداشته باشد. برای مثال، اگر شما یک صفحه را در لهستان تبلیغ نمایید، اکثر بازدید کنندگان وبسایت شما ژاپنی هستند.
سیگنال های متنی Ambiguous، کار موتورهای جستجو را پیچیده میکنند. اگر شما “بهترین قهوه مکزیکی” را در پیشنهاد بگیرید جایی که قهوه عالی در آن سرو میشود، برای سیستم های جستجو دشوار خواهد بود تا موضوع اصلی مقاله را مشخص بکند.
کاربرد سئو تنها توسعه جزییات فنی نیست که به جستجوی موتورهای جستجو یاری میکند. کاربرد سئو به طور مستقیم مربوط به بازاریابی میباشد.همانطور که میدانیم، زمانیکه جا های رتبه بندی، موتورهای جستجو از معیار های ارتباط و اهمیت محتوا استفاده میکنند. شما میتوانید یک وبسایت بینقص درست کردن نمایید، ولی اگر آن را بهینه نکنید، برای موتورهای جستجو قابل رویت نخواهد بود.
وبسایتک آماده خدمات رسانی در زمینه طراحی سایت،پشتیبانی سایت،سئو سایت به شما مشتریان گرامی می باشد.
جهت مشاهده و سفارش در صفحه نخست با ما در ارتباط باشید.
——————————————————-
مطالب مرتبط:
- سئو چگونه می تواند بر بهتر شدن رتبه ی وبسایت تاثیر گذار باشد؟
- آموزش و مقالات
- پیش بینی در مورد آینده سئو
- بهینه سازی سایت یا سئو چیست ؟
- بهینه سازی سایت یا سئو چیست ؟
- طراحی سایت – سئو سایت – پشتیبانی سایت
- ۱۰ سایت مسکن و املاک برتر در ایران
- پیشبینیها در مورد عملکرد آمازون در سال ۲۰۲۰
- آمازون در صدر با ارزش ترین برندهای دنیا
- فروش پیسی در بازار منتشر شد؛ اپل در رده چهارم
- هشدار گوگل درباره هوش مصنوعی
- محافظ گوشی که باکتریها را میکشد