,

شکایت از اپراتورها

شکایت از اپراتورها

شکایت از اپراتورها

شکایت از اپراتورها : کاربران درصورت مشاهده مشاهده تفاوت در سرعت خریداری شده و سرعت دریافتی، حجم خریداری‌شده و حجم دریافتی و یا رعایت نکردن تعرفه‌های ترجیحی برای سایت‌های داخلی و پیام‌رسان‌های بومی از سوی اپراتورها، می‌توانند شکایت خود را در سامانه ۱۹۵٫cra.ir درج کنند.

سامانه درج و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ بمنظور زیاد شدن رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان راه‌اندازی شده میباشد.

شکایت از اپراتورها

کاربران سرویس‌های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی می‌توانند با مراجعه به وبسایت https://195.cra.ir یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵ شکایت‌های خود را از سرویس‌های مختلف حوزه ICT درج و پیگیری کنند.

هم چنین با راه‌اندازی سامانه نت‌سنج پلاس هر ایرانی در هر مکانی می‌تواند ببیند که چه شرکت‌هایی خدماتشان ارائه می‌شود؟ کیفیت پوشش چیست؟ میزان سرعتی که می‌تواند دریافت بکند چقدر است؟ شکایات مردم در آن منطقه چه بوده است؟ و اندازه‌گیری‌های کیفی چه می‌گوید؟

هم چنین علاوه بر اطلاعات رگولاتوری، نظراتی که کاربران منعکس می‌کنند هم در این سامانه وجود دارد و هر یک از کاربران در هر نقطه از کشور می‌توانند انتخاب کنند که کدام اپراتور چه سرویسی می‌دهد و از نظرات سایر مردم هم مطلع شوند.

در این راستا پیمان قره‌داغی – مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری- با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی‌بر حفظ حقوق مشترکان به‌عنوان مهم ترین اولویت رگولاتوری اظهار کرد:

با توجه به شکایت‌های دریافتی، یک تیم ویژه برای بررسی موضوع در رگولاتوری تشکیل شده میباشد.

شکایت‌های اخیر مربوط به تخلف اپراتورها درمورد ارائه نشدن کامل خدمات خریداری‌شده که در سامانه درج و پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ ثبت شده‌اند با دقت بررسی و در کمترین وقت جواب داده می‌شود.

شکایت از اپراتورها
از مشترکین درخواست می‌کنیم درصورت مشاهده عدم تطبیق سرعت فروخته‌شده و سرعت دریافتی، حجم خریداری‌شده و حجم دریافتی و هم چنین رعایت نکردن تعرفه‌های ترجیحی برای سایت‌های داخلی و پیام‌رسان‌های بومی از سوی اپراتورها، موضوع را به طور سریع در سامانه درج و پاسخگوئی به شکایات با نشانی https://195.cra.ir درج کنند. هم چنین مشترکان علاوه بر مراجعه به این سامانه می‌توانند برای اعلام شکایت خود با شماره ۱۹۵ تماس بگیرند.

 

وبسایتک آماده خدمات رسانی در زمینه های طراحی سایت، پشتیبانی سایت، سئو سایت و … به شما مشتریان گرامی می باشد.

جهت مشاوره و هرگونه سوال با شماره تماس های درج شده در صفحه نخست سایت با ما در ارتباط باشید.

——————————————————————–

مطالب مرتبط:

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *