افزایش 900 درصدی دانلود اپلیکیشن گوگل از ماه مارس

افزایش 900 درصدی دانلود اپلیکیشن گوگل از ماه مارس :بعد از اقدام گوگل مبنی بر فراهم نمودن دسترسی رایگان کاربران به اپلیکیشن ویدیوکنفرانس گوگل میت، میزان دانلود این اپلیکیشن رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه نمود.

اطلاعات تحلیلی از AppBrain حاکی از آن میباشد میزان دانلود گوگل میت در گوگل پلی استور از ماه مارس که با شیوع ویروس کرونا همراه شده، رشدی 900 درصدی را به خود دید.

این اپلیکیشن توانست تا روز چهارم ماه مارس، بیشتر از 5 میلیون دانلود را درج بکند.

این در حالی میباشد که در طی بیست روز، یعنی از چهارم تا بیست و چهارم مارس، تعداد دانلود این اپلیکیشن از 5 میلیون به 10 میلیون رسید.

افزایش 900 درصدی دانلود اپلیکیشن گوگل از ماه مارس

 

طبق این گزارش، میزان دانلود گوگل میت در روز 17 ماه مه، از مرز 50 میلیون عبور نمود و این نشان‌دهنده افزایشی 900 درصدی در مقایسه با ماه مارس میباشد.

اپلیکیشن گوگل میت در وقت همه‌گیری ویروس کرونا، استفاده رایگان از سرویس برقراری تماس ویدیویی خود را برای تمامی‌دارندگان حساب جیمیل فراهم نمود و کاربران می‌توانستند بدون هیچ گونه محدودیت زمانی، با دوستان، نزدیکان و همکاران خود در ارتباط باشند. از این اپلیکیشن به عنوان «قاتل زوم» یاد می‌شود.

افزایش 900 درصدی دانلود اپلیکیشن گوگل از ماه مارس
همچنین، اطلاعات حاصل از بررسی‌های SensorTower نشان می‌دهد که اپلیکیشن گوگل میت، در فروشگاه اپ استور هم با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شد به نحوی که حدود 12 میلیون دانلود برای گوگل میت در ماه آوریل درج شده میباشد.

وبسایتک آماده خدمات رسانی در زمینه های طراحی سایت ، پشتیبانی سایت ، سئو سایت به شما مشتریان گرامی می باشد.

جهت مشاهده و سفارش کار به صفحه اصلی مراجعه نمایید.

———————————————————————————–

مطالب مرتبط: